Super Bowl, finala campionatului de fotbal american și unul dintre cele mai urmărite evenimente din Statele Unite, a atras, duminică, o audiență de 97,5 milioane de telespectatori, doborând recordul stabilit în 1996, când evenimentul a fost urmărit de 94,1 milioane de persoane, informează Reuters.
Audiența întregistrată de Super Bowl 2008 este a doua cea mai bună audiență obținută vreodată de o emisiune difuzată în Statele Unite. Astfel, numărul de telespectatori care au urmărit ediția de anul acesta a evenimentului este depășit numai de cel al persoanelor care au vizionat ultimul episod al serialului "M*A*S*H", în februarie 1983, când 106 milioane de americani s-au aflat în fața micului ecran, potrivit statisticilor Nielsen Media Research.
Vârful de audiență al Super Bowl s-a întregistrat în intervalul orar 21.30 – 22.00, când meciul a fost urmărit de 105,7 milioane de telespectatori. Audiența înregistrată la meciul de duminică a crescut cu 5% comparativ cu 2006, când finala a fost transmisă de CBS.
Postul de televiziune care a transmis evenimentul, Fox, a atras, în total, 225 de milioane venituri din publicitatea de la Super Bowl, posturile TV operate și deținute de Fox primind și ele circa 35 de milioane de dolari de pe urma evenimentului, în condițiile în care advertiserii au plătit în jur de 2,7 milioane de euro pentru difuzarea unui spot cu durata de 30 de secunde.
Mai multe știri pe www.mediafax.ro